Planner

Als Planner werk je op de planningsafdeling van een logistieke dienstverlener in Etten-Leur. Je werkt in verschillende diensten wat jouw werk afwisselend maakt. Je bent die enthousiasteling die wij zoeken in een gezellig planningsteam. Nieuwsgierig? Lees dan verder:

Wat ga je doen?

Als Planner in het planningsteam ben jij verantwoordelijk voor het plannen, begeleiden en uitvoeren van de transportactiviteiten tussen de chauffeurs en de klanten en relaties. De snelheid en betrouwbaarheid staat hoog in het vaandel. Wat je verder kunt verwachten van jouw werkzaamheden:

  • Nieuwe transportaanvragen inboeken en opvolgen;
  • Chauffeurs ontvangen aan de balie, je bent verantwoordelijk voor het uitgeven van papieren en de controle hiervan. Zowel begin als aan het einde van de dag;

Waar ga je aan de slag?

Je gaat als Planner aan de slag bij een logistieke dienstverlener, gevestigd in Etten-Leur. In dit familiebedrijf werken meer dan 100 medewerkers, die elke dag vol energie hun werkdag beginnen. Hun opdrachtgevers zorgen ervoor dat ze erg divers werk hebben en dit resulteert in een afwisselende werkweek, voor zowel het rijdend personeel als het personeel op kantoor. Ze schakelen snel, leveren maatwerk en de service is goed zodat ze de betrouwbare transportpartner zijn voor hun klantrelaties. Het moderne pand kent ruime kantoren. De jarenlange ervaring van hun planners zorgen dagelijks voor de meest optimale routes voor de chauffeurs wat altijd enorm wordt gewaardeerd door zowel medewerkers als klantrelaties. Je komt te werken bij een werkgever die koploper is in digitalisering. Zij werken met de communicatietool COMTO waar alle collega’s in contact staan met elkaar. Hierin vind je de HR-processen, verlofaanvragen, bedrijfsdocumenten, nieuws en events in terug.

Een sterk team maar altijd het verschil. De standaardreactie van deze werkgever op vragen is dan ook: dat gaat ons lukken! Wederzijds vertrouwen vind je terug in deze branche.

Wat vragen wij?

Je bent als Planner binnen deze organisatie nauwkeurig in je werk, een echte teamplayer en je staat stevig in je schoenen. Je hebt een klantgerichte en resultaatgerichte benadering met een flexibele instelling. Het controleren van documenten en administratief verwerken van orders en documentatie behoort tot één van jouw werkzaamheden. Wat we verder nog vragen voor deze functie is:

  • Een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • Bereidheid tot het werken op zaterdag (1 keer in de 4 weken);
  • Kennis op gebied van transport is een pré;

In deze functie ga je aan de slag in twee-ploegen. De vroege dienst is van 04.00 – 13.00 en de late dienst is van 13.00 – 22.00 uur. En één keer in de maand ben je werkzaam op zaterdagochtend.

Wat bieden wij?

Dit bedrijf staat bekend om een professionele planning en is altijd bereikbaar. De snelheid en betrouwbaarheid staat hoog in het vaandel. Ze geven je als Planner het vertrouwen samen te werken met een team aan professionals die je graag meenemen in het gehele planningsproces. We bieden je daarnaast:

  • Uitstekend salaris conform CAO Beroepsgoederenvervoer.
  • Een zelfstandige en afwisselende baan;
  • Een kleinschalig team met veel kennis en ervaring;
  • Brabantse gezelligheid;
  • Goede arbeidsvoorwaarden zoals pensioenregeling bij Nationale Nederlanden
  • Een collectieve zorgverzekering;
  • Auto van de zaak (is bespreekbaar)
  • Elke week een vrijdagmiddagborrel;

Interesse?

Stuur dan een motivatie en je CV naar solliciteren@modoc.nl. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Kelly Lazeroms (076 – 303 63 10).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.